Kapak Kızı

25 Mayıs 2014 Pazar

| | |

       
       "Ayfer Tunç'u Yeşil Peri Gecesi ile tanımış ve keskin kalemine hayran kalmıştım. Dünya Ağrısı , Suzan Defter okuduğum diğer kitaplarıydı ve şimdi sıra Kapak Kızı'nda. Yazar bu kitabını ilk kez 1992 de yazmış. Sonra 2005 yılında "zemin aynı zemin , inşa aynı inşa " olmak kaydıyla yeniden kaleme almış. Benim elimdeki de 2005 baskısı. Okuduğum her yeni kitabıyla Ayfer Tunç bana yeniden anlatıyor , tanıtıyor kendini.Kapak kızını okumak için sabırsızlanıyorum. Şimdilik bana keyifli okumalar. Biter bitmez yorumumu paylaşacağım. " demişim okumadan önce...

    "Aynı yerde bir saatten fazla duramayan hemen sıkılan ben, tam 13 saat boyunca bir trenin yemekli vagonunda karşılıklı oturarak "Ayın Kızı Şebnem" üzerinden hayatlarıyla ve kendileri ile yüzleşen Selda ve Ersin'in sohbetlerini bayıla bayıla dinledim yaaaa. İşte bu Ayfer Tunç'un gücü.
Bünyamin'in sırrına ortak olmak ve Şebnem 'in gücünü hissetmek istiyorsanız bu kitabı okuyun derim.
Kitaptan aklımda kalan beni en çok etkileyen cümle " İyi aile çocuğu olunca , yanmadan öğreniyorsunuz ateşten uzak durmayı. Ama hiç değilse bir kere yanmak lazım. " " demişim okuduktan sonra....




 
       Şimdi de size diyorum ki Ayfer Tunç okumadıysanız, eğer bu şahne kalemi tanımadıysanız, yarın ilk iş hemen bir kitabını alın ve okumaya başlayın.

Benim kitaplığımda okunmayı bekleyen Ayfer Tunç kitapları var hala. Umarım hiç bitmezler. Ben okudukça Ayfer Tunç yazar. O yazdıkça ben okurum...

Ben merak ettim bu yazarı derseniz ... http://www.ayfertunc.com/  Ben anlatacağıma siz kendiniz bakın. Yok yok bakmayın sadece hemen alın ve siz de Ayfer Tunç okumaya başlayın...

0 yorum:

Yorum Gönder