Anneler Günü ve Annem

19 Mayıs 2014 Pazartesi

| | |



Beni ben yapan annemken, annemsiz olabilir mi ki...Anneciğime anneler gününde hissettiklerimin binde birini anlatma çabam..

"Gençliğinin ,en güzel yıllarının istilacısıyken ben.... Yine de beni sonsuz anlayış , sabır ve şefkatle seven sen...
Anne olmasam anlamayamazdım belki annem ama anne olunca anladım...Evlat nasıl sevilir , nasıl bir duygu bu.
Sana sunabileceğim hiçbir şey bana harcadığın yirmili yaşlarını geri veremez biliyorum.Elimden geldiği kadar sana layık bi evlat olmaya çalışıyorum.
Adımı Özlem koydun ve be...
ni en çok özleyen de sensin. Yeterince yanında olamıyorum annem. Özlemim için özür dilerim.
Son bişey daha annem; beni öyle dolu öyle güzel yetiştirmişsin ki attığım her adımda , yaptığım her işte, elime aldığım herşeyde aklımdasın , içimdesin.Senin gibi güzel , becerikli , pratik , zeki bir annenin kızı olmak nasıl bi gurur.... En çok ama en çok da bunun için sadece Anneler Günün değil , her anın , her günün kutlu olsun KIYMET'lim .....Seni çok seviyorum."

0 yorum:

Yorum Gönder