Kuzular...

19 Mayıs 2014 Pazartesi

| | |

 
 
 
       Klişe cümleler kurmadan bi doğum günü mesajı yazmak mümkün mü diye düşündüm ama ; ı ıhhhh olmayacak galiba..."Dile kolay 7 yıl " demeden , "göz açıp kapayıncaya kadar geçti zaman " demeden , nasıl anlatabilirim ki şu fotoğrafın sanki gerçekten dünmüş gibi geldiğini bana. 
      Öyle miniktiler ki...O zaman hiç büyümeyeceklerini sanmıştım...İtiraf ediyorum Allah'ım bir an önce büyüsünler diye dualar ettiğim zamanlarım oldu . Büyüdüler...Beni de her geçen gün biraz daha olgunlaştırıp geliştirerek...
      Şimdi 7 yaşımız bitiyor ,8 den gün alıyoruz. Ve bi itiraf daha:) ben bu aralar bi pause düğmesi falan arar oldum ; daha fazla büyümesinler böyle kalsınlar diye :)Bu güne gelene kadar her yıl farklı bişeyler öğrendiler. Yürümeyi ,konuşmayı , kendi ihtiyaçlarını kendileri karşılamayı vs. vs. Bu yıl daha bi önemli idi hepimiz için ,birinci sınıfa başlayıp okuma yazmayı öğrendik. Artık kendileri okuyorlar kitaplarını.
      Tek dileğim önce sağlık onlar için. Sonra da hayat boyu başarılarına ,mutluluklarına şahit ve elbette sıkıntılarına ,dertlerine destek olmak...
İyi ki doğdunuz benim canımdan can kuzularım...
    Bazen sabrımın azaldığı anları da yaşıyoruz sizinle birlikte biliyorum ama e ben de insanım; o kadar kusur kadı kızında da olur di mi Sizi çok seviyorum..Bu cümle ile anlatılamayacak kadar çok hem de...
 
                                                                              09.04.2014






0 yorum:

Yorum Gönder