Deli Çocuğun Güncesi

20 Mayıs 2014 Salı

| | |


 
 
 
"Büyümemde ve delirmemde emeği geçen herkesin gözlerinden öperim."
 
 
         126 sayfalık minik kolay okunan bi kitap. Gece başlayıp ertesi  sabah uyanır uyanmaz bitirdim.
         Açıkçası hem beğendim hem sıkıldım okurken. Beğendim, çünkü yazar kendisinin de söylediği gibi içini dökmüş oldukça samimi ve iddiasız olarak. Sıkıldım, çünkü kitap neredeyse baştan sona devrik cümlelerden oluşmuş. Ama yine beğendim; çünkü her an hepimizin yapmak isteyeceği bir " ruhunu kağıda dökme işi" olmuş.
          Özellikle beğendiğim bölümler ve satırlar var.
         "Giriş" gerçekten çarpıcı.
         "Çok Eskiden" komik.
         "Beni Anla Sevgili Anacığım" dokunaklı.
         "Bir Enteresan Çocukluk " ise kitabın asıl olmasını beklediğim hali.
          Özetle okumadığınızda aklınızın kalacağı bi kitap.
 
 
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder