Peri Gazozu

20 Mayıs 2014 Salı

| | |


        Peri Gazozu...

        Ne güzel bir kitap ismi.
        Uzun zamandır takip ettiğim Kediler ve Kitaplar( www.kedilervekitaplar.blogspot.com)  isimli blogta da   tavsiye ediliyordu. Ancak sıra geldi. Çok methediliyordu ama bazen methiye kitaplar hayal kırıklığı yaratabildiği  için acabalarla okumaya başladım. Veeeee sonra ne oldu biliyor musunuz? "Bir gazoz ile çakırkeyif olunur mu?" demeyin. Bu gazoz içime işledi. Fena çarptı beni. Çok mu hızlı okudum , ondan mı böyle oldum bilinmez ama bu lezzeti mutlaka tatmalısınız.😊 bayıldım bayıldım.
Ercan Kesal'ın  kendi yaşamından   minik hikayeler... Okuyun işte mutlaka, zaman zaman ağlayarak, zaman zaman gülerek ve şaşırarak. Ama çoğunlukla ağlayarak ya da ben fazla sulugözüm...
 
 
 




0 yorum:

Yorum Gönder