Neden İkizlerle Okuma Halleri?

26 Ekim 2015 Pazartesi

| | |






          Blogumun adı İkizlerle Okuma Halleri biliyorsunuz.Bunun sebebi ikizleri olan bir annenin nasıl okuduğunu vurgulamak değildi.Blog yazmaya başladığımda okumayı henüz öğrenmiş ikizlerimin ,biraz daha büyüdüklerinde okudukları kitapları burada paylaşmalarıydı amacım.İşte o zaman geldi.Artık oğlum ve kızım bloga yazacak kadar iyi okur oldular çok şükür. Benden yardım alacaklarına söz vererek yüreklendirdim onları ama sanıyorum gerek kalmayacak.Benim de desteğimle iki minik yazarı olacak blogumun.



       
       Böylece blogumda artık sadece sizler için değil çocuklarınız için de kitap önerilerimiz olacak.Hem de çocuk gözüyle, çocuk diliyle.Oğlum ve kızım okuyacak, sizin için yorumlayacak okudukları kitapları.Umarım en az benim kitaplarım kadar seversiniz onların kitaplarını ve yazılarını da .Bu açıklama yazısını da yaptıktan sonra sizleri  minik blog yazarlarımızla başbaşa bırakmak  istiyorum...Önce size kendilerini tanıtsınlar...






YAREN


         Merhaba , ben Yaren. 9 yaşındayım.İlkokul 3. sınıfa gidiyorum. Okulu ve derslerimi çok seviyorum.Boş zamanlarımda bebeklerimle oynamayı seviyorum.Benim en çok sevdiğim şeylerden biri de kitap okumak.Annem bize daha bebekken bile kitap okurdu.Artık kendim okuduğum için mutluyum.Okuduğum kitapları sizin için anlatmaya çalışacağım.Heyecanlıyım ve mutluyum.








 

  EREN




           Merhaba , ben Eren. 9 yaşındayım. İlkokul 3. sınıfa gidiyorum. Ben de bilgisayar ve tablet oyunlarını çok seviyorum.Ama kitap okumayı daha çok seviyorum.Sizlere okudukça kitaplarla ilgili düşüncelerimi yazacağım.İlk kez blog yazacağım için çok heyecanlıyım. Anneme teşekkür ediyorum.O gerçek bir kitap kurdu.Biz de minik kurtçuklar:)








      İşte böyle...Bakalım neler okuyacak neler paylaşacaklar sizinle...Onlar çok keyifli başladılar bu işe inşallah aynı heyecanla devam ederler...Çocuklarımın da okuma alışkanlığı kazanmaları beni sonsuz mutlu ediyor.Ah annelik sen ne güzel şeysin ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper :)
Eren ve Yaren'in paylaşımlarını merakla bekliyoruz.

Yorum Gönder