Tüyap İstanbul Kitap Fuarı 2014

5 Kasım 2014 Çarşamba

| | |
http://www.istanbulkitapfuari.com
              
Çok uzun yıllar oldu kitap fuarına gidip o müthiş atmosferi yaşamayalı .
Bu yıl umuyorum ki 16 Kasım Pazar günü  orada olacağım.
Bir güne nasıl sığdıracağım yapmak istediklerimi bilmiyorum ama nefis bir gün olacağına eminim.
Son zamanlarda bir karamsarlık var ülkemde okuma oranımızla alakalı.
 Benim çevremde mi bu böyle yoksa algıda seçicilik mi bilmiyorum ama
 ben etrafımda hep okuyan insanlar görüyorum.
Arkadaşlarım, meslektaşlarım,öğrencilerim, çocuklarım, çocuklarımın arkadaşları, onların anneleri ,velilerim hatta kuaförüm bile kitap okuyor...
Onlarla kitap sohbetleri  ve alışverişleri yapıyoruz.
Sosyal medyada ortak paydası kitap olan insanların oluşturduğu
bir çok platform var keyifle takip ettiğim.
Okuyoruz aslında baya baya...:)
Bakın kitapyurdu.com da veritabanlarına yüklenen kitapların yıllara göre dağılımını çıkarmış ve şahane bi görüntü çıkmış ortaya...
kaynak: www.kitapyurdu.com
Bu ara çevremde bir kitap fuarı heyecanı  aldı başını gidiyor ki sormayın.Ne güzel bir heyecan bu ne güzel bi birlitelik ruhu.
Eni konu liste yapmalı, kimseyi atlamamalıyım.
Bu fuarın benim için en güzel yanı da şu olacak kuşkusuz; ölmeden önce yapılması gerekenler listemin bir maddesini daha gerçekleştirmiş olacağım ve Ayşe Kulin ile tanışacağım...
Sizler de benim gibi fuar heyecanı içindeyseniz eğer haydi gelin birlikte bakalım fuar takvimine...Kim nerede ,ne zaman...
Umarım Pazar günü bi şekilde bir standın önünde denk geliriz...Görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder